مهتا خانلو نفر نخست رنکینگ تنیس بانوان ایران شد

به گزارش مجله نماشو، مهتا خانلو در رنکینگ مسابقات گروه سنی آزاد تنیس بانوان ایران در صندلی نخست نهاده شد.

مهتا خانلو نفر نخست رنکینگ تنیس بانوان ایران شد

جدول رنکینگ مسابقات گروه سنی آزاد تنیس بانوان ایران تا سرانجام مسابقات آزاد شیراز برگزار گردید که مهتا خانلو از تهران با کسب 2490 امتیاز در صندلی نخست نهاده شد. غزاله ترکمن نیز از تهران با 2055 امتیاز در مکان دوم ایستاد. همچنین کیمیا اسبقی پور از البرز و پرنیا رکن آبادی از اصفهان در رده های سوم و چهارم هستند. مشکات الزهرا صفی از البرز و الهه ظفرخواه از فارس نیز در رده های پنجم و ششم قرار دارند.

در این جدول رده بندی 287 تنیسور حضور دارند که در بیست مسابقه آزاد شرکت نموده اند

خبر دیگر اینکه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات بین المللی تنیس زیر 18 سال که در شهر شیراز در حال برگزاری است، در بخش پسران سینا مقیمی، محمد کتیبه، سیاوش شیردل، اسماعیل پورفلاحی، یونس تلاور، امید اصغری، آریا حیدری، آریا روغنی، رهام عباسی، تعیین معظم، ونداد غیبی، کاظمی از آلمان و نمایندگان کشورهای قزاقستان، مولداوی و بلاروس به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

در بخش بانوان نیز مشکات الزهرا صفی، زرین کلاه، جهان امیری، سپیده ارغوان، مهتا خانلو، رکن آبادی، پارمیدا هجار، درسا چراغی، زنجانی، زینلی، ماندگار فرامرزی و تنیسورهای کشورهای بلاروس، ترکیه و لهستان به مرحله یک چهارم نهاییصعود کردند.

این مسابقات با حضور تنیسورهایی از کشورهای قزاقستان، مولداوی، بلاروس، ترکیه، لهستان و آلمان در استان فارس درحال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4308

به "مهتا خانلو نفر نخست رنکینگ تنیس بانوان ایران شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مهتا خانلو نفر نخست رنکینگ تنیس بانوان ایران شد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهتا خانلو نفر نخست رنکینگ تنیس بانوان ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید